Chaos in Sydney & veel meer choas in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu Chaos in Sydney & veel meer choas in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa - WaarBenJij.nu

Chaos in Sydney & veel meer choas in Bangkok!

Door: lisainaustralia

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

De reis naar Sydney was prima, tot ik op het vliegveld aankwam. De shuttle bus had een half uur vertraging en het was de meest idiote trip naar de stad. Het was spits, de man rijdt als een idioot, de hele tijd noord afrikaans engels door de walkie talkie, wat grappig is voor 10 minuten, minder na 15 minuten en na een uur wil je dat ding toch echt het raam uit smijten. Na 10 minuten staan we te wachten voor het stoplicht, komt er een vrouw op het raam kloppen, weet je dat je de deur van je bagage karretje openstaat. Iedereen in shock dat we niet een koffer verliezen, helemaal het Indiaanse echtpaar. Maar uiteindelijk bereiken we me hostel. Heerlijk gezeten, was kapot van de hele dag en de hele avond met een groep engelse mario kart op de Wii gespeeld. Ik vond het allemaal wel prima.

De volgende dag moest ik allemaal dingen regelen in Sydney met de bank, ging me lunch met me tante helaas niet door en had ik me voorgenomen om over de Harbour Bridge te lopen en terug want ik had dit in al die keren in Sydney nog niet gedaan. Door alles wat tegenzat en niet werkte niet de bru gkunnen lopen. Achja.

Vlucht naar Bangkok was heerlijk. Tussenstop in Taipei en ik had 4 stoelen voor mezelf voor het eerste deel, nog nooit zo'n relaxte vlucht gehad. 7/9 uur geslapen dus prima :) Uurtje op het vliegveld en in nog 3 uurjtes waren we dan in Bangkok. Alsof ik terug in Cairns was. Zo benauwd, broererig en plakkerig warm en de zon schijnt niet eens :P Verkeer is een chaos maar na een dag wen je aan de herrie, gooi je jezelf er gewoon tussen want anders wacht je eeuwen, scooters overal maar wel een gezellige drukte. Ga vandaag met een Fins meisje en haar local friend de stad in om wat sightseeing te doen dus ik ben benieuwd!

En nu zit het er dan echt bijna op, er komt sowieso nog een laatste post over Bangkok. Toch zit het er eigenlijk niet helemaal op want ik ga van de zomer terug naar Australie om nog eens 7 weken te spenderen in Alice Springs, om te werken en om nou die rots toch wel eens te zien. En daarna zit het er officieel op. Maar eerst naar huis om met iedereen te knuffelen.

Ik zie jullie snel!
xxx

  • 06 Juni 2011 - 05:28

    Laila:

    can't wait to see youuuuuu

  • 06 Juni 2011 - 05:55

    Mama:

    Ja het is bijna knuffeltijd !!!! Veel plezier nog in Thailand. xxx

  • 06 Juni 2011 - 07:39

    Kim:

    Wauw ik hoorde al dat je misschien weer terug gaat, maar het is nu dus zeker? Ik zie je snel!! Heb je zo veel te vertellen :O Goede vlucht alvast! xxxx

  • 06 Juni 2011 - 08:17

    Femke:

    Gelukkig kunnen we je bijna knuffelen! Xxx

  • 06 Juni 2011 - 14:19

    Wendy:

    Ik kan niet wachten om je door de poort te zien lopen, dan kan ik je eindelijk weer knuffelen en mijn lieve *niet zo grote* zus weer een beetje te pesten <3

    Ik heb je echt gemist!

  • 06 Juni 2011 - 15:13

    Pap:

    come back save :P

  • 06 Juni 2011 - 15:52

    Simone:

    Wat een heerlijke verhalen Lisa! Als je ooit nog eens bijgekomen bent van het thuiskomen pak ik de trein en wil ik alle verhalen van na ons afscheid live horen :) xx

  • 08 Juni 2011 - 10:33

    Emma:

    echt zo tof dat je daar weer gaat werken! Maar als je maar niet zoals mijn oude oppas Erica 'een gapyear' in Australie doet en gewoon nooit meer terugkomt haha. Dat was 10 jaar geleden en nu woont ze daar met 2 kids! :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 24398

Voorgaande reizen:

02 November 2013 - 28 Januari 2014

Internship in Manila

28 September 2010 - 09 Juni 2011

Australië!

Landen bezocht: